کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ جدید با ویژگی‌ های جدید و مشکلات قدیمی

آیا می دانستید که ویندوز 11 نسخه 24H2 حدود سه ماه پیش منتشر شد، اما هنوز نمی توانید آن را دریافت کنید؟ این به این دلیل است که فقط در رایانه های Copilot+ با پردازنده های ARM در دسترس است. سیستم های "سنتی" با اینتل و AMD (و تراشه های قدیمی ARM) هنوز بر روی ویندوز 11 نسخه 23H2 هستند. آنها در اواخر این ماه یا در اکتبر نسخه 24H2 را دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین با سیستم "Moments" خود تمام شده است. ما دیگر یک یا دو قطره ویژگی سالانه نداریم. اکنون، هر بروزرسانی تجمعی که مایکروسافت ارسال می‌کند، شامل یک یا دو مورد از نسخه‌ های Windows Insiders است. بنابراین، ردیابی اینکه کدام ویژگی ها در حال حاضر در دسترس هستند و کدام ویژگی ها با ویندوز 11 نسخه 24H2 ارائه می شوند، آسان نیست. و حتی پس از نصب نسخه 24H2، ممکن است همه ویژگی ها را نداشته باشید زیرا آنها اغلب به تدریج در حال گسترش هستند. می دانید، هرگز نمی دانید ...

 

ویندوز ۱۱ جدید با ویژگی‌ های جدید و مشکلات قدیمی

 

نوار وظیفه، منوی شروع و Copilot نوار وظیفه ساده شده

اگر طرفدار مینیمالیسم هستید، خوشحال خواهید شد که با ویندوز 11 نسخه 24H2، نوار وظیفه، به ویژه ناحیه سینی، اکنون می تواند دکمه های کمتری را نمایش دهد. خیر، نشانگرهای باتری، صدا و شبکه هنوز یک دکمه واحد هستند، اما حداقل می توانید به یک ساعت سیستم ساده شده تغییر دهید و زنگ اعلان را خاموش کنید.

نوار وظیفه ویندوز 11s

تغییر کوچک دیگر در این زمینه این است که اکنون گزینه فعال یا غیرفعال کردن ثانیه های ساعت سینی در تنظیمات > زمان و زبان > تاریخ و زمان > نمایش زمان و تاریخ وجود دارد.

منوی تنظیمات سریع

مایکروسافت نحوه عملکرد منوی تنظیمات سریع را تغییر داد. این منوی به جای نمایش انتخابگرهای انتخاب شده، اکنون تمام گزینه های موجود را در یک نمای قابل پیمایش نمایش می دهد. در حالی که می توانید این دکمه ها را مرتب کنید تا موارد دلخواه را در یک صفحه نگه دارید، دیگر امکان حذف انتخابگرهای استفاده نشده وجود ندارد.

 

منوی تنظیمات سریع در ویندوز 11

منوی شروع

بزرگترین تغییر در منوی شروع، ادغام جدید Phone Link است. اکنون یک پنل بزرگ جدید در کنار منوی شروع وجود دارد که اطلاعات مفیدی در مورد تلفن شما و چند لینک مفید مانند پیام های اخیر، عکس ها، نشانگرهای باتری و موارد دیگر را نشان می دهد. این یک افزودنی خوب برای کاربران Phone Link با گوشی های هوشمند اندروید است که تلفن شما را فقط با یک دکمه دور نگه می دارد.

ویندوز ll phone link start menu

به غیر از پنل Phone Link، ویندوز 11 نسخه 24H2 حاوی تغییرات عمده در منوی شروع نیست، به جز یک پوشه کوچک در بخش "توصیه شده"، جایی که می توانید به برنامه های اخیر اضافه شده دسترسی داشته باشید. فرض کنید پنج برنامه جدید نصب کردید و به جای جستجوی آنها در لیست All Apps، می توانید فقط روی پوشه "Recently Added" کلیک کنید. عمل "توصیه شده" سرانجام حاوی برخی بیت های مفید است.

Copilot

در بررسی ویندوز 11 نسخه 23H2، امیدوار بودم که شاهد ادغام بهتر Copilot در سیستم عامل باشم. مایکروسافت آن را با مجموعه محدودی از ادغام ها عرضه کرد، بنابراین تصور کنید که وقتی دیدم این ادغام ها اکنون به سادگی حذف شده اند، چقدر تعجب کردم. Copilot دیگر حتی نمی تواند کارهای اساسی مانند روشن کردن حالت Do not disturb یا حالت تاریک را انجام دهد. به جای اینکه فقط، شما می دانید، انجام دهید، دستورالعمل هایی را در مورد نحوه انجام این کار فهرست می کند.

Copilot در ویندوز 11

وقتی صریحاً پرسیدم که Copilot می‌تواند چه تنظیماتی را روی رایانه من تغییر دهد، فقط ویژگی‌ های ویندوزی را که می‌توانم در برنامه تنظیمات تغییر دهم، فهرست کرد. چه؟ وقتی خاص‌ تر پرسیدم، Copilot تأیید کرد که فقط می‌تواند من را در تغییر تنظیمات مختلف راهنمایی کند. اشتباه نکنید، این منطقی است و مفید است، اما فقط احساس ارزان، تنبل و غیر حرفه‌ای می کند. مایکروسافت می‌توانست کار بسیار بهتری در ادغام Copilot در ویندوز انجام دهد، به‌ ویژه پس از ایجاد برخی از پایه‌ها در نسخه 23H2.

از جنبه مثبت، فکر می‌کنم، Copilot اکنون به‌ عنوان یک برنامه پنجره‌ای مستقل رفتار می‌کند، که می‌توانید آن را به راحتی در نوار وظیفه خود جابه‌جا کنید، باز کنید، کوچک‌ سازی کنید، تغییر اندازه دهید و موارد دیگر. به طور کلی، در ویندوز 11 نسخه 24H2، Copilot تکامل یافت، فقط به عقب. اگر اکنون آن را نیز بی فایده می دانید، می توانید آن را حذف نصب کنید، که اکنون امکان پذیر است. ممنون مایکروسافت.

Copilot در ویندوز 11

منوهای زمینه آه، بله، منوهای زمینه. هنوز دارای اشکال و کند هستند، اما حداقل مایکروسافت سرانجام یک مشکل عمده را برطرف کرد و برچسب هایی را به اقدامات رایج فایل مانند برش، کپی، چسباندن، اشتراک گذاری، تغییر نام و حذف اضافه کرد. این یک تغییر بزرگ است که باید درک نحوه استفاده از منوی زمینه سیستم عامل را برای تازه واردان ویندوز 11 آسان تر کند.

منوهای زمینه بازسازی شده ویندوز 11

متأسفانه، مایکروسافت هنوز نمی داند که زبان های دیگری غیر از انگلیسی آمریکایی وجود دارد، به همین دلیل بسیاری از محلی سازی ها از ترجمه ماشین کاملاً نفرت انگیز و تقریباً غیرقابل استفاده، کوتاه شدن متن و سایر مسائل رنج می برند. و این فقط من نیست که در مورد برش وحشتناک در محلی سازی اوکراینی شکایت می کنم - از بریتانیایی ها بپرسید که چگونه فایل های کد پستی را فشرده می کنند.

فایل اکسپلورر کاربران ویندوز 11 با تلفن های اندرویدی اکنون راحتی دیگری دارند - توانایی مرور سیستم فایل های تلفن های خود مستقیماً در File Explorer. اگر نیاز به کپی کردن یک فایل دارید، فقط به File Explorer بروید و دستگاه خود را در پنل ناوبری کلیک کنید.

نسخه 24H2 همچنین حاوی چندین بهبود File Explorer است که اکنون در 23H2 نیز در دسترس هستند. به عنوان مثال، اکنون می توانید زبانه های File Explorer را تکثیر کنید و فایل ها را به فرمت های آرشیو اضافی، نه فقط ZIP، فشرده کنید. TAR و 7Z اکنون پشتیبانی می شوند، علاوه بر این می توانید گزینه های اضافی مانند نسبت فشرده سازی و الگوریتم را سفارشی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50879 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/13 تعداد مشاهده: 814
سافت گذر